2011. július 16., szombat

Szép ember keres kézműves munka:
Helló,

am egy fix és teljesen nőies, amikor a kivitelezés kérdéseket.
Találni valakit, aki segíthet nekem.
Ingyenes lehetséges, mert nincs sok pénz.

Az lenne jó, ha már kecskelábú asztal, nagy fej, stb. Sajnos, van valami, és nem is anyagilag, hogy nem igazán nekem ott vásárolni mindent új.

Itt van egy lista, hogy mit kell tenni:

Papír padló új, de nagyon kis folyosón NEN, VLT. 10 pályás
Csatolja három lyuk segítségével a pecsétet a hálószobában Küchensschänke és az új háttérkép a helyeken VLT. 2-3 sávot.
1 lámpa fúró
Telepítse lábazati mintegy 40 négyzetméter, elosztva három szoba.

Íme néhány dolog, most mi lesz még sikkes, ha meg tudná mutatni nekem az idő:

Szeretné, hogy egy színes háromszög a nappaliban
A fal a hálószobában kell rózsaszín és valóban élén az ágy

VLT. még mindig egy kedves személy, aki segítséget nyújt ingyenes, de megérti, mi a dolgokat.
Mint mondtam, tényleg fogalmam sincs.
Korábban apám segített a dolgok, mint mindig ... és a testvéreim is, sajnos, két bal keze, mint én. ;)
.
Fizetés lehet szükség, hanem hogy tisztázza, csak a VLT. van még valaki, akinek a segítségével sokkal fontosabb, mint a pénz.
Nagyszerű lenne, ha tudnék találni valakit ott.
Ár: VB